Glødeplugger til reduserte priser

For denne bilen gjør at du kan kjøpe en Glødeplugger :
Glødeplugger for ditt kjøretøy
Varme plugger er deler i dieselmotoren som tjener til å lette kaldstart . I motsetning til tennplugger , gir de ikke en gnist , men er en vanlig varmeelement . Moderne stang oppvarming pluggene er i hovedsak består av kropp, oppvarming stang, oppvarming og justering spoler og bolter for å koble til. Varme plugger motta strøm fra batteriet . Control gir den elektroniske kontrollen med oppvarmingstid.
Under normal drift av diesel- drivstoff i sylindrene er antent ved spontan forbrenning i øyeblikket når det blir injisert ved hjelp av dyser inn i stempelet med en for-komprimert luft oppvarmet til 700-900 ° C. Således er det ikke nødvendig i vanlige gnisttenning plugger som i bensinmotor . Varme plugger er i virkeligheten en del av startanordningen i motoren , og er nødvendige for å lette oppstartingen av diesel etter en lang pause ( når det er kaldt) ved å forbedre dannelsen av arbeider blandingen , spesielt når temperaturen er lav ( under +5 ° C ) .
Bare sett, er varmeapparat plugger enkel varmekolbe med en spiral motstand . Varme plugg stang gløden er lokalisert i forbrenningskammeret ( eller prechamber ) av dieselmotoren , slik at dens spiss befinner seg på grensen av å arbeide blanding virvel injektoren. Winter start av dieselmotoren og dets fremtidige drift direkte avhengig av riktig drift av varme- plugger. Hvis oppvarming pluggene er brutt , først kan du gå til vår nettbutikk og velg den delen du trenger . Når du kjøper i vår nettbutikk , sparer du både tid og penger . Også her kan du kjøpe vindusviskerne , drivstoff filtre og mange andre reservedeler .
Lengde, monteringsdybde og størrelse på gjenger: Avhenger av motorens konstruksjon.
Spenning: Komponentene kan operere med 12V og 24V spenning. Det er viktig at disse verdiene samsvarer med bilens tekniske krav: individuell justering av spenning er farlig.
Minste tiltrekkingsmoment: Dersom det angitte tiltrekningsmomentet ikke overholdes, kan det føre til trykkfall i forbrenningskammeret.
Maksimalt tiltrekkingsmoment: Overskridelse av moment kan føre til deformasjoner. Det oppstår også en risiko for at gjengene skades og tilkoblingspunktene ødelegges.
Koblingstype: I henhold til hvilken type kobling det er på forsyningskabelen, finnes det gjengede og solide glødeplugger. Det er umulig å koble til deler som ikke er kompatible med bilens tekniske egenskaper.
Type varmeelement: Plugger med metallkjerne er kjent for sine rimelige priser og økt holdbarhet, men de er utformet for lavere varmebelastninger og varmes opp senere enn keramikk. Keramiske plugger er mer effektive, ettersom de trenger mindre tid på å nå driftstemperatur. De opprettholder også driftsegenskapene selv ved høye temperaturer, ca. 1300 °C, men de koster mer.
Antall glødepluggtråd: Komponenter med én spole går opp til en bestemt temperatur, og deretter slutter de å varme seg opp. De brukes sjeldnere og sjeldnere i moderne motorer. Plugger med dobbel spole gir varme over flere nivå, og sikrer dermed maksimal driftseffektivitet for drivverket i alle modi.
Varmeverdi: Deler med lav varme brukes vanligvis for små biler. De er utmerkede om vinteren, og for å kjøre i moderat hastighet i korte avstander. Om sommeren, når du kjører lange avstander i høye hastigheter, samt for motorer med høy effekt, er det bedre å bruke plugger med høyt varmenivå (eller kulde).
Kapasitet for etterglød: Det finnes glødeplugger som holder på høye temperaturer en stund etter at de slås av, noe som sørger for at drivverket har maksimal effekt.